Brr jag fryser!!




Gud vad jag är frusen nu!!
Beror nog på att man är trött och suttit stilla länge eller nå..
Ska bli så skönt att få krypa ner i sängen på dryga timmen..
Trist bara att ingen är hemma som jag kan pussa på innan jag somnar!!
Nåväl dom kommer ju hem senare och då ska jag nog vara utvilad :)
Mina älskade killar!! :)




Förövrigt så har jag suttit och kollat på Ullaredbloggen inatt och det gjorde ju inte direkt så att jag längtar mindre tills vi är där!!

Har redan tänkt ut en del saker jag ska köpa där så jag hoppas det finns något sådant som faller mig i smaken!!
Så hade det ju inte gjort nå om mna haft sparat ihop en lite större kassa och haft bil med sig så vi hade kunnat shoppa riktigt mkt!!
10dagar kvar nu :)




Kommentarer
Sofie

åhå, ska ni åka ner :)

2010-08-22 @ 19:59:24
URL: http://mammanollnio.bloggagratis.se
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

åhh ni kan ju komma och plocka upp mej innan ni åker! jag följer gärna med ;)



hoppas ni haft en toppen helg!

kram

2010-08-23 @ 01:28:31
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0