Alldelens ensam?





Är nog bara jag som är vaken nu..?

Har suttit och prata med Sandra på facebook tills för en timme sen då hon skulle sova.. Hon har det lyxigt hon som få sova på jobbet :)
Men det går bra att vara vaken oxå då man är inställd på det.. Får ju inte sova så det är bara hålla sig vaken ska man jobba natt..!

Lyckades bara sova ca1,5 timme tidigare då jag först hade svårt att somna och sen vaknade en timme före alarmet skulle ringa men jag kände mig utvilad och än så länge går det fin fint..
Möttes av nybakt bulla doft när jag klev in på jobbet och gissa om jag blev sugen!!
Men när jag såg dom i påsen så såg dom brända ut under och det är ju inte alls gott så då slapp jag frestas över det :) Jag håller mig till mina frukter ist!!
Kan ju inte sitta och tycka i sig massa onyttigheter, och absolut inte på natten då ska man ju inte hålla på äta..
Jobbar man nu och måste vara vaken så kan man ju behöva något i magen och då räcker det så bra med frukt, sallad, te och sånt där annars gör magen uppror när den inte är van!!



Förresten så hittade jag en sida på lite intressanta grejer så jag tror jag vet vad Jocke ska få när han fyller år ;)
Så hade jag ju planerat något mer om ekonomin tillåter :) hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0