Lite update






Jag har varit lite dålig på att uppdatera dom senaste dagarna, har varken haft lust eller ork..

I måndags kom jag inte i säng förrän efter 8 eftersom jag hade mammas bil så jag for till henne då jag slutade och åt frukost och sen körde hon hem mig när vi kört ungarna till skolan :)
Hämtade gossen vid halv två och sen åkte vi och Sandra och såg när Robban och Gert körde folkrace men fy fan så kallt det var!!
Sen hämtade vi Jocke på jobbet och åkte till hans mormor och morfar där vi fick oss middag och när vi kom hem var det dax för lilleman att sova..

Igår åkte jag gossen och Sandra till Haparanda där vi handlade en hel del :)
Jag köpte mig äntligen Nike jackan som jag spanat på länge men inte haft råd att köpa :)



Så köpte jag ett par skor åt mig själv och springskor till gossen samt ett par ofodrade stövlar :)
Funka inte att lägga upp bilder på dom så får väl fota någon dag ist :)

På Ikea blev det oxå en del saker :)

Till gossens rum :)



Saker till hemmet :)



Och såklart massa mat på Maxi :)
Säkert har jag glömt någe men skit samma :)



Kommentarer
Leea

Vilken fin jacka ! :) Vi har den där gröna mattan i vardagsrummet, tycker den är så läcker i färgen :)

2010-04-29 @ 11:03:21
URL: http://poottan.blogg.se/
Sandra

Jag spg en tjej i stan med en sån jacka... och jag måste säga att för varje gång jag ser den blir den bara finare och finare! :D

2010-04-30 @ 09:31:59
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0