Sista natten





Jobbar nu min sista natt för den här veckan och jag måste säga att jag längtar nå så fruktansvärt tills klockan slår 7 så jag får fara hem och krypa ner i sängen för nu börjar jag känna mig rätt mör!!
Therese tyckte jag såg ut som sju svåra år när jag och Alwin var över dit tidigare och det kan jag förstå då jag sovit så lite..
Jag skulle mer än gärna sova iaf 8 timmar när jag jobbat natt men det går tydligen inte för sig alls då jag högst sover 6 timmar vilket är alldelens för lite om man ska ut och jobba natt igen..
Tur man inte jobbar så många nätter i rad åt gången!!
Fast jag tror nog att jag skulle kunna sova längre om man jobbade mer nätter åt gången så kroppen liksom hinner ställa om sig, det skulle vara perfa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0