Korvsoppa





Det blev inget Haparanda idag vilket jag nästan hade räknat ut för J brukar vara bra på bortförklaringar osv för att slippa åka, idag lät det såhär:
"Ne men jag orkar inte idag"
"Vi kan åka nästa vecka"
"Din syster kan hämta den när hon ska dit"
"Vi kan inte åka när vi har dåliga bromsklossar"
OSV!!

Kan ju då tillägga att jag är ledig på måndag och då jobbar Jocke sen jobbar jag kväll tisdag och sen dag resten av veckan så vette tusan när det ska hinnas med..                             
Det där med bromsklossarna var en riktigt dålig bortförklaring eftersom lampan tändes för någon dag sen och då varnar den ju för att det börjar vara för nött men dom är ju inte helt slut förde :)

Vi har iaf varit en sväng på Mekonomen där Jimmy släckte servicelampan då vi servat bilen för nån vecka sen men inte släckt lampan efter det..
Sen har vi varit och köpt mer spackel och handlat lite innan vi for hem och började med maten..
Korvsoppa med massa grönsaker blev det idag och en stor laddning blev det så det finns mat i helgen då jag jobbar :)
Ikväll blir det inte mkt alls.. När gossen somnat ska vi slå igång en film och bara mysa, jag är rätt säker på att jag kommer somna på soffan som alltid annars då jag är helt slutkörd idag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0