Godmorgon lördag!!





Jag och gossen är uppstigna sen en halvtimme tillbaka men Jocke han sover än :)
Jag längtar tills imorron då det är min tur att sova ut!!
Alwin leker för fullt med sitt nya kök som han fick av Saga igår :)
Solen skiner och jag är gode sugen på en prommis så ska nog fråga grannfrun om hon ska hänga med på en sväng..

Idag ska jag ju som sdagt försöka mig på och tapetsera i toan så vi får ävl se hur det går med den saken då jag aldrig gjort det förr.. Men så himla svårt kan det väl ändå inte vara??
Huvudsaken är ju att jag sätter limmet på rätt sida!! :)
Får väl ringa hit nå hjälp om det skulle gå helt åt helvete!!



Kommentarer
Leea

Så svårt är de inte att tapetsera, bara man håller raka kanter och om man undviker att få bubblor i tapeten när man sätter upp den på väggen, dom kan vara ett helvete att dra ut, om man har otur :) Men nog ska du se att du fixar de ! :)

2010-04-17 @ 08:57:43
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0