100407




Jag och gossen kom hem från Vickan för en stund sen där vi varit och surrat med flickorna en stund :)
Stephanie är hemma en sväng så henne fick vi oxå träffa :)
Lisa, Lily och vovvarna kom dit och som vanligt så är Alwin så himla nyfiken på dom och stryker dom så länge han får sitta i mammas knä.. Men är han själv på golvet och hundarna kommer gråter han som om det vore värsta stora monstren :) Lilla gossen!!
Lily blev rädd och grät så fort Alwin lät så ni kan ju gissa hur det lät där ett tag :)
Söta små barn!!

Nu sover gossen i sin säng och jag sitter här och fördriver tid tills jag ska iväg och jobba..
Lär nog gå rätt segt inatt tror jag då jag som vanligt vaknade alldelens för tidigt, dvs 13.30 idag och det är för lite när man ska orka vara vaken en hel natt igen.. Dessvärre så har jag varut hur pigg som helst ikväll så har inte varit någon idé att lägga sig och sova nån timme heller som jag annars brukar göra..
Nåja jag har ju powerking på jobbet som jag får ta till om det krisar.. Förhoppningsvis kan jag sova längre imorron!!

Nu ska jag kolla in Ikeas sida och skriva en handlingslista tills vi ska dit nästa gång :) Finns hur mkt som helst som jag vill ha :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0