Trött mamma




Inatt har det inte blivit mkt sömn vilket resulterar i att jag är riktigt trött nu..
Igår kväll när jag skulle lägga mig så började Alwin störtgråta och slutade inte förrän jag tog upp honom till våran säng men sen grät han till och från jätte länge.. Så har hela natten varit i stort sett och kl 6 i morse höll han på och böka på i sängen hur pigg som helst..
Gav honom välling och la honom i sin egen säng där han sov till 7.20 när Jocke for och han började gråta igen..
Nu sitter vi och ser på Teletubbies och jag vill bara sova!!
Så idag ska jag vila när Alwin vilar annars kommer jag inte funka tills ikväll..

Det ser ut att klarna upp så vi tar oss en promenad senare när vi orkar :)
Träningsvärken gör sig påmind idag och det gillas!!



Kommentarer
Hanna

Jepp :) Det behövdes!

Ja jag åller med dig, det är verkligen inte roligt!

2009-09-08 @ 08:43:11
URL: http://wildbee.blogg.se/
Theresan

jo men smakade en liten bit och den vart faktiskt god, trodde först att det skulle bli skumt när den var så pass kompakt.. men alla berömde den så.



joo är väldans sugen alltså, skulle ju passa bra nu när man är mammaledig också för då har man ju lite extra tid :)

men har inte tingat pricken än måste fundera lite till..

2009-09-08 @ 11:13:31
URL: http://theresan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0