Slutkörd





Sitter i soffan helt utslagen..
Therese har nyss farit hon har varit här mest hela dagen och hjälpt oss att packa, tur de annars hade det nog inte blivit mkt gjort!! Så jätte tack för de!!
Vi har iaf packat i stort sett hela dagen så nu är det mesta från köket nerpackat, endast några saker kvar så vi kan äta dom sista dagarna :) Men än är det mkt kvar!!
Sen har vi käkat chili arne och även varit en sväng till mamma och dom för Lovisa fyllde år..

Nu är det såhär att jag har slarvat med dieten lite nu när det varit kalas så det blir ingen ätardag för mig på lördag utan jag får helt enkelt vänta med det till nästa lördag.. Man kan ju inte hålla på och fuska och sen inte göra något åt de..
Jag hade bokat BP och spinning som jag hade tänkt träna i eftermiddag men då kom jag sen på att vi skulle på banken och sen kalas så det hanns inte alls..
Får se om jag kanske kan ta mig till gymmet en sväng imorron under dagen annars blire prommis och lite träning här hemma..
Tur vi får oss en motionscykel av Jockes farmor när vi flyttar så man helst kan cykla på den när man inte hinner träna!!

Nu ska jag gå på en liten bloggrunda innan jag ska häva mig i säng så man orkar med en dag imorron oxå..
Förhoppnongsvis sover gossen hela natten utan att vaka några timmar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0