Hemtjänst





Idag har jag som sagt varit hos mamma hela dagen och fixat och donat..
Anledningen till det är för att hon opererade sig igår och då vet jag av egen erfarenhet att det göra svinigt jävla ont minsta lilla rörelse så då har jag varit världens bästa dotter (vilket jag är alltid annars oxå såklart ;) ) och bakat till Miras dop som är på lördag som mamma egentligen skulle ha gjort så har jag dammsugit och fixat mat :)
Dessutom så har jag kört henne till Torggården så hon fick lämna nå papper till chefen, nog för att jag oxå skulle dit och prata med min chef och lämna lönerapporten..
Så man skulle kunna säga att jag jobbar som hemsamarit och privat chaufför för tillfället ;)


Hade behövt städa här hemma oxå men det känns inte så himla kul..
Går alltid mkt lättare att städa hos andra än hos sig själv..
Men imorron måste jag nog ta tag i saken och plocka till här iaf..
Morron prommis är även inbokat med Hanna och Wilma så jag hoppas att vädret inte sviker!! :)
Nu ska jag fortsätta göra nå onödigt innan jag ska lägga mig och läsa innan dejten med han John :)



Kommentarer
Theresan

näe är väl mest till kalas o såna tillställningar.

usch vilket påminner om att jag måste baka till mitt "kalas" nästa vecka.

näe fasen, då är det nästan dags att börja packa snart då.. vilket är det roligaste med att flytta :P hehe.

2009-09-02 @ 22:03:26
URL: http://theresan.blogg.se/
Theresan

jo fy tusan är ju så tråkigt o packa, men bäst kanske är o titta igenom o skriva en lista vad man inte använder så kan man packa ner det iaf, det kanske underlättar lite sen :)

hur går det med grabbhalvan då ? :) är det fullt ös ? :)

2009-09-02 @ 22:15:22
URL: http://theresan.blogg.se/
Hanna

Morgonprommis imorgon ;) Hoppas att det inte regnar!!

2009-09-02 @ 23:20:01
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0