Godkväll





Började käka mina järntabletter idag och det stod att man kan få ont i magen när man äter dom så självklart var jag ju tvungen att få det oxå men det gick snabbt över när jag tog mig en Panodil zapp.. Tur de!!
Hoppas innerligt att jag inte behöver gå och ha ont nu hela tiden jag äter dom!!

Idag har vi iaf hunnit med en hel del
Kollat på mera tapeter på Colorama och vi har nog bestämt vilka vi ska ha :)
Hämtat ut mina tebletter på Apoteket
Hämtat min cykel på Team
Packat
Putsat köksfönstret
Plockat ner lite saker
o.s.v o.s.v

Sen har vi varit i Nyborg där vi blev njuda på jätte goda pajer, räk och broccoli
Så satte killarna plåttak och jag gossen och farmor var på en liten prommis..

Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka gå och vika lite tvätt så det är bortgjort så man kan packa ner de oxå..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0