Done





Dagens morgon promenad är avklarad.. Eller kanske inte var direkt morgon utan mer förmiddag )
1timmes prmoenad med Ida blev det idag :) Vi har börjat sova alldelens för länge för att vi ska hinna med Suzie på mornarna..
Körde även lite magövningar när jag kom hem men jag tror nog det får bli mer sånt ikväll efter bion..
Ska nämligen och se "Flickan som lekte med elden" med Ida och Vickan ikväll :)

Nu ska jag göra det sista baket till imorron då min älskling fyller år sen ska det förhoppningsvis putsas mer fönster och städas..



Btw, har ni något förslag på vad jag kan ge åt honom i present??
Jag hade tänkt ut en bra present men i nuläget är jag alldelens för fattig för det och han säger bara att han inte vet när man frågar vad han vill ha.. Typiskt!!


Kommentarer
Theresan

jo helt klart, vi ska själv hjälpa tania o reijo på lördag o flytta :) man får tacka o ta emot med all hjälp man kan få ;)

2009-09-21 @ 14:51:42
URL: http://theresan.blogg.se/
Theresan

näe usch är verkligen inget man vill göra ofta :p

du måste säga hur filmen var, längtar tills jag får se den.. första var ju grym :)

2009-09-21 @ 20:07:45
URL: http://theresan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0