Det är mycket nu!!




Det är så mycket jag vill göra och hinna med så jag vet inte hur jag ska göra för att hinna göra allt!!?

Jag vill
Åka till Piteå och hälsa på Anette
Åka till Skellefteå och gå på stan osv (saknar den satden ibland)
Flytta nu men först måste man ju ta tag i packandet och det känns inte så lockande
Ha massa pengar
Ha ny soffa
Ha fina trädgårdsmöbler
Att träningen och kosten ska ge snabbt reslutat
Att jag ska få känna mig nöjd över min kropp och mig själv
Och massa massa mer!!

Skulle kunna göra listan hur lång som helst men vi kanske nöjer oss med det här för tillfället!!



Kommentarer
Hanna

Men du får se det positivt, ni ska ju flytta till hus! :D

2009-09-08 @ 11:26:02
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0