Mini semester





Nu börjar det se ut som ett hem här sakta men säkert :)
Idag har vi möblerat vardagsrummet, satt in alla kläder i garderoberna, hängt upp mera gardiner, byggt ihop sängen och massa annat :)

Som jag skrev här om dagen så har vi ju sålt bilen och vi har nu hittat oss en som föll oss i smaken så alldelens snart kommer Patte och hämtar oss och kör oss till Boden där vi ska kliva på nattåget som tar oss till Sandviken..
Jocke tänkte först åka själv men det tyckte jag inte om för man vet ju aldrig om han blir trött och somnar lr något annat så jag följer med honom så kan vi turas om och köra..
Gossen stannar hemma med tant Ida och det tycker han nog inte alls illa om :)
Tur att han har världens bästa gudmor!! :)

Ne nu ska jag kolla så vi har med oss allt osv :)

Kanske slänger upp nå inlägg från mobilen om det funkar :)


Hejs!!


Kommentarer
Ida

Tur att jag har världens bästa gudson dårå ;)

2009-10-18 @ 23:28:06
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0