Lördag





Har varit iväg en sväng till kärringgrillen nu på förmiddagen och jag hade fan kunnat ligga där hur länge som helst för det blev aldrig sådär jobbigt varmt.. Men man ska ju ta det lugnt med sånt så jag får fara fler ggr ist :)
Nu måste jag verkligen försöka bygga upp nån bränna för jag ser ut som ett vandrande lik!!

Jocke är på träning och jag har precis lagt gossen och vila så nu passar jag på och nörda en stund :)
Sen ska jag fortsätta röja undan i alla kartonger och sortera det som ska upp på vinden..
Jockes pappa kom hit igår och hjälpte oss att hänga upp lite speglar, lampor och en hylla så det börjar ta sig :)
Är ju ännu massor kvar men det känns skönt när det händer grejer..
Vi måste ju hinna röja undan till nästa helg då vi ska ha inflyttningsfest :)
På tal om det så kommer det komma inbjudan via sms idag så ni vet :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0