Kyligt





Nog kan det vara mysigt med höst, med lövens alla olika färger och när det blir så mysigt mörkt ute på kvällarna (bara man slipper vara ute i mörkret själv) så man kan tända massa ljus men fy så jag får frysa!!
Det är ju svinigt jävla kallt ute och jag har inte ens en vinterjacka så något måste ju göras åt saken och det snarast!! Får nog fara ner på stan imorron och kolla om det finns någon fin..
Dessutom så sitter jag här under min stora fina filt som jag köpte på Ikea igår men ändå fryser jag..
Jag skulle kunna klaga på att det är på alldelens för lite värme i huset men jag skulle nog inte sluta frysa förrän det är typ 25grader inne och då blir vi ruinerade!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0