Godkväll





Idag har jag fått gjort lite nytta så nu känns det lite bättre..
Jag var även duktig och gick ner på stan för att köpa blöjor och lite andra nödvändigheter, Ida följde oxå med oss.. Sen på vägen hem gick vi till Jockes jobb och väntade på att han skulle bli klar så vi kunde följas hem..
Var förbi mamma på vägen och hämtade nå telefoner och sen traskade vi mot Näsbyn..
Vi stannade hos Jockes mormor och morfar där vi blev bjudna på middag och sen när vi kom hem plockade vi undan lite och la gossen innan vi fick besök av en försäkringsgubbe..

Detta blev ett trist inlägg så jag går väl och lägger mig för jag är så svinigt trött!!





Har förresten nån fråga till er som har barn och bor i Kalix
Vad använder ni för blöjor??
Vart köper ni dom??
Och vad kostar dom??


Vi använder Libero och jag köper alltid dom på Coop för där kostar dom 99;- motför andra ställen där dom kostar 115-125;-
Tänkte bara mest ifall dom har bättre pris någon annan stans :)


Kommentarer
Bea

du köper på rätt ställe

dom är billigast där! (i alla fall då dom har 99-erbjudandet... men det har dom ju alltid... en gång under hela Deions liv har jag köpt för 125 på Domus... konstigt att dom alltid har en "rea"-lapp uppe...)

2009-10-13 @ 23:17:06
URL: http://sannamama.blogg.se/
Izabella - Bellisblogg.se

Jag köper alltid pampers. Men handlar nästan alltid på ICA där de kostar ca 125 som du skrev. Var på Coop förra veckan och de kostade ju bara 99:- :). Så jag tror jag ska börja handla dem där :D

2009-10-14 @ 10:30:28
URL: http://bellisblogg.se
Hanna

Jag använder pampers, kostar 99 och köper på samma ställe som dig ;) Libero är inte lika bra, för Wilma iaf. Dom är absolut inte lika stretchiga som pampers :) Och så håller dom inte lika tätt som pampers gör. Så för Wilma passar inte Libero så bra. Dom funkar ju, men som sagt inte lika bra :)

2009-10-14 @ 10:42:26
URL: http://wildbee.blogg.se/
...

Å jag köper mina i Lule på ICA Maxi eller i Töre för på båda ställerna kostar dom 99:-



Ha de!

2009-10-14 @ 21:48:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0