Fet röv






Det blev att äta på Elegant för oss idag :)
Tyvärr blev jag mätt innan jag ens ätit halv portionen men göttans var det!!
Jocke hjälpte dock till och äta min mat så det blev bara lite kvar :)

När vi ätit klart gick vi över till Ica för att köpa lite karra och nu har vi ätit en del men det var faktiskt inte speciellt gott så jag ska nog försöka klara mig utan godiset nu även på lördagarna.. Kan väl ta mig någon liten blandpåse lr choklad kaka men sen får det räcka med det..
Jag fick känna mig nöjd och glad när jag böt om innan vi skulle iväg och äta för tunikan/klänningen jag tog på mig har suttit som ett korvskinn över rumpan/höfterna men nu satt det inte alls nå tight :)
Så måste jag bara säga att mina nya snygga skor är hur sköna som helst att gå med!!
Tror inte alls det blir några problem att ha dom när vi drar till Sthlm :)

Nu ska jag ta och hänga upp lite gardiner, vi hade tänkt se nån film som börja 21.30 men Jocke fastnade med Kung fu Panda så då får han sen den så gör jag nån nytta ist :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0