Det tar sig :)





Idag har vi varit igång hela dagen och fixat med fönsterbrädor, gardinstänger, fönsterputsning och golvskrubb..
Jag kan säga att mina knän är rätt så slut när jag stått på knä och skrubbat golvet!!
Dom har nämligen inte varit så duktiga att täcka över golvet så det var en del spackel och tapetklister att gnugga bort..
Nu är det gjort och det är bara till att flytta dit möblerna och fixa med gardiner och sånt :)
Men det får bli senare ikväll för på en stund ska jag och Jocke ut och äta :)
Mamma kommer hit och är med Alwin under tiden, det blev så sent så det blir bäst om han är hemma så han kommer i säng i tid..

Jag ska verkligen försöka ta mig i kragen och häva in lite bilder så ni får se :)
Har ju fotat massor med både kameran och telefonen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0