Vaccinerade mot svinen




Idag har vi vaccinerat oss hela familjen och det gick ganska smärtfritt..
Alwin gnällde till lite och burrade ner huvudet i snutten så det gick ju super för jag trodde han skulle börja gråta men icket :)
Jag tyckte det stack till lite av själva sprutan och sen spände det lite men annars gick även det bra..
Jag är ju ganska spruträdd annars så jag var lite orolig men än så länge har jag ju överlevt :)
Är ganska öm i armen och mer lär det väl säkert bli..

Har burit in gossens säng i vårat rum igen så han får sova med oss nu så vi kan ha extra uppsikt över honom ifall det skulle vara nåt..
Jag tar hellre det säkra före det osäkra..


Har ni vaccinerat er??
Fcik ni några biverkningar??


Kommentarer
Sarah

Vi va å vaccinera Nellie ida. Än så länge är de lugnt, hon verkar inte va speciellt öm där dom stack henne heller.

2009-11-26 @ 22:58:34
URL: http://bapumba.blogspot.com
Sandra

De finns ju inga tider inni datan så ja får ju aldrig ta nån spruta...för inte har ja tid köa i timmar...

2009-11-26 @ 23:58:22
URL: http://sanbjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0