Slasktratt





Fan vilket jävla skitväder det har varit idag!!
Så fort man har satt fötterna utanför dörren har man blivit blöt om dom..

Vi har varit på gardin jakt idag och sen till J´s mormor och morfar för att hämta vagnen som varit där sen i lördags och sen och ge gossen mat så han fick vila i vagnen och jag skottade ute på gården..
Så var vi även snälla och hämtade J på jobbet så han inte skulle behöva gå hem o all slask..
Sen for vi igen till J´s mormor och morfar för att få uppsytt julgardinerna och blev även bjudna på mat så där slapp man laga middag idag :)

Nu hänger julgardinerna på plats och julpyntet är framtaget :)
Jag hade velat ha massa mer pynt men det får väl bli mer med åren ;)

Therese har varit här och sett Paradise hotell med mig och var snäll och tog med sig fika så vi har fikat lite men hon hade med så mkt så resten åkte i kylen så finns det till nästa gång man blir sugen :)


Det här blev ett sånt där riktigt trist inlägg så jag ska häva mig i säng ist!!
Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0