Sjuker??





Jag skulle ha jobbar ikväll men jag känner mig inte alls i form och det är som att det blivit lite värre
dom senaste dagarna..
Jag har ju haft konstant huvudvärk till och från hur länge som helst, jag har ont i halsen på ett konstigt sätt, det killar så jag får gå och hosta, jag är snorig och konstant trött..
Undra vad det är jag lider av egentligen??
Kanske man skulle behöva fara och träffa farbror doktor en sväng men då kommer vi ju till det här med pengar för det kostar ju att fara på läkarbesök och pengar är det stor brist på för tillfället..
Så egentligen hade jag ju behövt jobba men när kroppen säger ifrån så är det bästa att lyssna!!

Jag har legat nerbäddad under filten i soffan och sovit och halv frusit ihjäl men jag känner mig fortfarande lika trött och det svider i ögonen..
Jag lider då iaf inte av sömnbrist som många andra föräldrar för jag sover minst 8 timmar per natt och ofta mer då Alwin oxå gillar att sova..
Nå, jag försöker komma ihåg att äta mina järntabletter 2ggr/dag och så knaprar jag panodil ett par ggr om dagen så man kanske borde prova någe annat med massa vitaminer lr nå??

Jaja slut funderat över det nu..

Ska snart lägga mig och läsa och sen om jag orkar ska jag se Paradise hotell..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0