Seg





Efter det lilla missödet med maten så kom Jocke hem till slut och maten var fortfarande varm och mkt god :)
Sen tänkte jag börja packa men hann packa ner en tröja så messade Tesse att hon var hemma så då for jag dit och provade jackor och surrade en stund innan jag for hem för att hämta fika och fara till Sara för att se Idol och mysa och självklart surra en hel massa!!

Nu är jag hemma och har packat det jag kunde ikväll, måste duscha imorron bitti så får packa resten efter de..
Det blir nog en stressig morron då jag ska hinna med allt och så ska jag göra gossen klar så vi kan köra honom till farmor och farfar innan vi åker..
Åhh så jag kommer sakna honom!!

Nu är det bara snöra sig i sängen om man ska orka upp!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0