Lööördag





Ställde in träningen igår och käkade panodil som inte hjälpte allt för mkt..
Var även över till grannen och åt nybakt fika medans hon bakade :)
Sen under kvällen var jag till Ida och där blev det ännu mera fika och Idol sen var det dax för film men då drog jag mig hemåt då huvudvärken fortfarande hängde kvar..

Idag har vi varit till Luleå och köpt oss en ny tv-bänk, det blev en i massiv ek och super fint blev det när vi fick den på plats ;)
Vi var även på dollar och köpte julgardiner i form av röda kappor då jag blev snål och dom var billigast, egentligen tycker jag det är svinfult med kappor så vi får hoppas det inte blir allt för fult när jag hänger upp dom..
Ska iaf inte hänga så det blir rynk utan det ska vara släta så då återstår det att se om jag lyckas med det :)
Vo köpte oss oxå nå tomtar och lite annat jox..

Nu sitter vi i soffan bara är.. Imorron jobbar jag från morron till kväll och jag känner mig inte alls speciellt sugen på det men när man väl är där så brukar dagen flyta på smärtfritt..




Kommentarer
Theresan

Nu har du ännu mer fika o välja mellan ;) blev du nöjd med tv bänken då ? :)

2009-11-22 @ 00:54:40
URL: http://theresan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0