Lite o göra

Tidsfördriv:

Plats: Soffan
Tillstånd: Trött och frusen (då är allt som vanligt)
I fickorna: Tomt
Vad händer ikväll: Är ju inte så mkt kvar av kvällen men ska väl snart göra mig klar för sängen och sen kanske ligga på spikmattan och läsa en stund.
Vad åt du senast: Fil med flingor och banan
Vem ringde du senast: Mamma
Vem mailade du senast: Mig själv :)
Roligast förra veckan: PINK och Stockholm :)
Roligast denna vecka: Måste nog ha varit då gossen började flörta med Terror när hon var här ;)
Favoritläsk: Trocadero
Favoritmynt: Är nog tian
Favorithund: Jag skulle vilja ha en king charles
Favoritjuice: Tropisk
Bästa grannen: Det måste nog vara dom som bor närmast oss
Sämsta grannen: Ingen aning
Bästa Robinson-karaktär genom tiderna: Vet ej
Bästa frisyren: Olika
Hur mår du nu: Just nu är det väl inte på topp
Vad vill du ha för hårfärg: Röd som jag har, för tillfället iaf
Vad tycker du om att äta: Oj, allt möjligt men jag är ganska kräsen
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna: Nepp


Idrottar du: Om gruppträning och gym räknas som idrott så ja
Tycker du om att ligga på stranden och sola: Gör jag väl
Är du med i nåt crew: Nee
Vad har du på dig idag: Adidasbyxor och nån tröja
Har du gått upp/ner i vikt det här året: Är nog både och men den senaste tiden har det gått nerför och hoppas det fortsätter
Vilket år har varit ditt bästa: Absolut detta året då vi blivit föräldrar till våran underbara gossen
Vad ser du fram emot: Att se Alwin växa upp och massa annat
Vad har du ångest inför just nu: Det är nog en del
Hur långt hår har du: Inte så långt
Är du nöjd med det: Hade velat ha längre och tjockare

Vad ligger på ditt databord just nu: Har inget.
Varför blev du arg senast du var det: För att jag tydligen ses som en hemmafru lr något som ska fixa allt som har med hemmet och göra själv
Hur länge kan du använda samma byxor utan att dom tvättas: Beror väl på, men tills som är smutsiga
Byter du underkläder varje dag: Jopp
Var är du nu: Fortfarande i soffan
Hur ser stolen som du sitter på ut: Sitter inte på nån stol
Hur luktar du nu: Vet ej
Vad ska du göra i helgen: Myspys hos Ida imorron, Myspys hemma med Tesse på lördag och jobb på söndag
Vilket tvprogram såg du på senast: Paradise hotel
Får du/din familj hög telefonräkning: Mobil räkningen kan vara ganska hög men hemma nej
När dansade du senast: Halloween
Senast köpta pryl: Frukt och sånt på Ica
Kär just nu: Javisst :)
Sex just nu: Näe då skulle jag inte sitta här
Keps eller mössa: Mössa
Pannkakor eller plättar: Plättar
Vad ska du göra nu: Häva mig i säng


Kommentarer
Tessan

Aaa... Hon e riktigt tjock, goo gumman;-). Haha ja hon kanske växer om han...

2009-11-20 @ 09:02:08
URL: http://tessanstromback.blgg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0