Julklappar





Jag vill julpynta och köpa julklappar nu!!
Jocke ska få ta ner julgrejerna från vinden sen för jag får inte ner luckan, det är nå special med den så jag fattar inte hur man gör..
Så tycker det är ganska läskigt med vindar och källare så Jocke får sköta de :)

Vi hade ju funderat ut lite saker vi skulle köpa åt gossen i julklapp men nu vart jag lite fundersam på om vi ska köpa en ny vagn åt honom ist och så gör vi en önskelista ist på vad han önskar sig så alla andra får lite förslag på vad dom kan köpa ;)
Vi har ju ena vagnen ute på annons nu så kanske man lägger ut den andra oxå då ifall vi köper en scooter som jag har spanat på :)
Nåja, vi måste iaf åka till Hpda och kolla lite, Jala har nog bäst pris på vagnar så ska kika där..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0