I bakartagen??




Igår kväll gjorde jag dumlekakor men det blev mer kakor än tidigare så jag hade för lite av både Dumle och Noblesse så jag satte dom det inte räckte till i kylen så ska jag gå och köpa dumle och så sen..
Är även sugen på att baka banankaka och massa annat..
Tror även jag ska ta och göra bulla någon dag när jag kommit hem från Sthlm fast då blir det hemma hos mamma som har en bakassistent, det blir enklast så..
Och då tror jag även det blir saffransbullar då det är jul snart :)

Fattar inte vad det har tagit åt mig som börjar vilja baka mitt i allt..?
Nog är det ganska kul men jag hatar att diska efteråt!!

Så är det ju kul att ha nå fikla att bjuda på när det kommer folk hit :)


Kommentarer
Hanna

Joo det är ju det :( Wilma sover också bra sen då hon kommer över till oss. Och mig brukar hon också sparka ;)

2009-11-05 @ 12:15:31
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0