Helgen





Det har varit fullt upp hela helgen så jag har varken haft tid eller ork till att blogga..

Fredag jobbade delad tur och var då tvungen att vila mellan passen för jag hade en sån jävla huvudvärk!!
Måste verkligen bli bättre på att använda mina glasögon så jag slipper den där jäkla gubben som hammrar innanför pannbenet på mig!!
Kommer alltid på efter jag fått ont att jag borde använda glasögonen..

Lördag jobbade jag dag så det blev en snabbvända hem på lunchen och sen jobbade jag till 17..
Snabbt hem och hämta vagnen och fara och lämna hos mamma där Alwin var och sen hem igen för att duscha och börja göra sig klar..
Var hur stressad som helst men hann ju göra mig klar innan dom flesta kom :)
Vi var väl kring 20 pers och kvällen blev hur lyckad som helst!!
Jag hade verkligen super kul, både här och på hotellt så TACK för en trevlig kväll!!

Söndag blev det en rejäl sovmorron, ända till 13 och jag trodde jag såg i syne när jag kollade på klockan för jag kan inte minnas när jag sov så länge senast.. Men välbehövligt var det!!
Sen var det bara till att börja städa här, det var burkar, flaskor och klet överallt!!
Men det gick ändå bra att städa när vi hjälptes åt..
Var sen till mamma och hämtade hem gossen, både han och Nova hade sovit där så mamma var helt slut i armarna när båda hade skulla sitta i hennes famn samtidigt :) Sötungar!!

Idag har syster och flickorna varit här och Ida kom för att fota dom :)
Hoppas det blev några fina bilder!!
Tänkte fota gossen oxå men det blev bara några kort för syster och flickorna skulle åka hem och Ida skulle få skjuts av dom..
Sen fick gossen mat innan han skulle vila och han höll på att somna då jag klädde på honom så han däckade direkt jag la honom i vagnen..
Vi har även haft en kille från Anticimex här som har gjort en besiktning på huset som fick godkänt!!
Vi måste bara sätta in en toastol i lilltoan där vi för tillfället inte har någon så finns det inget att klaga på..

Jag hade tänkt vara duktig tidigare idag och lägga in bilderna från kameran men då hittade jag självklart inte kabeln så jag ska försöka leta fram den så kommer det upp bilder från helgen och massa annat :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0