Frukost??




Eftersom att jag inte ätit någon frukost än så börjar det väl vara dax??
Känner mig inte direkt sugen på nå så det får bli kokta grönsaker och kalkon det går alltid hem :)
Jag har slarvat alldelens för mkt med maten den senaste tiden så nu är det endast grönsaker och protein som gäller!!
Frågan är ju bara om jag kommer kunna hålla mig till det nere i Stockholm??
Jag får helt enkelt göra så gott jag kan :)

Eftersom att jag inte hann med någon träning igår så måste jag klämma in det någonstans idag..
Så det får nog bli efter middagen någon gång..
Jag tänkte göra någon slags kycklinggryta som jag fick tips av Annelie om igår, så vi får hoppas det blir göttans :)

Sen hade jag och Sara planer på att se Idol tillsammans ikväll så jag vet vad jag har att göra :)
Dessutom så MÅSTE jag packa under dagen för det går ju inte att skjuta på det till ikväll för då ligger ju gossen och sover där jag har alla kläder..

Nu mat!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0