En liten tjej!!





Idag har Lisa och Sami fått sin efterlängtade lilla tjej och jag är så glad för deras skull!!
Fick ett mess av Ida då jag var och tränade och känslig som man är så kände jag hur glädjetårarna började bränna men jag gjorde allt för att hålla inne dom för hur hade det egentligen sett ut om jag stått där och lipat bland allt folk!! :)
Lisa har ju varit helsäker på att dom skulle få en kille och jag har även drömt att dom fick en kille men icket :)
När jag väntade Alwin så drömde jag ju alltid att vi fick en flicka fast jag var helsäker på att det var en liten kille i magen :)

Hur som helst så längtar jag massor tills vi får träffa den lilla tjejen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0