Dagen





Idag har det kännts som att jag har haft fullt upp hela dagen fast så kanske inte är fallet..?
Hur som haver så fick pappa Jocke sin farsdags present när vi åt frukost idag för jag åker ju till Sthlm på lördag och Alwin kan ju inte ge den själv så då passade vi på idag när vi alla var hemma :)
Han fick ett färdigt farsdags paket med en mugg som det står I love dad på och ett par sockar som det står dad på samt ett kort :)

Sen har dagen passerat i racerfart och jag tycker den har gått alldelens för fort!!
Jag hade velat träna idag men det var bara lägga på hyllan tills imorron för det insåg jag efter en stund att det finns det inte tid för..
Tidig middag har vi ätit för J skulle iväg till Happis vid fyra tiden då dom har match där nu..
Sen har jag diskat och plockat till i köket, hängt upp gardiner i gästrummet, plockat undan klähögen i sovrummet (undra vem det är som bygger dom där jäkla högarna ;) ), tvättat osv :)

Nu håller jag på att steka en omelett med kalkon för jag håller jävla på att hungra ihjäl!!
Ska sen göra gossen klar för natten och natta honom och då ska jag baka en banankaka :)



Vad har ni gjort idag?? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0