Då var det kvällen





Sitter i soffan och fryser som vanligt!!
Gud vad jag är less på att alltid behöva frysa..
Men idag när vi var hos grannarna så klagade jag på att jag höll på att flyta bort för att dom hade så varmt och det händer inte ofta!! ;)
Gud så skönt det skulle vara med en kamin lr nå så man kunde elda och mysa på!!
Vi får ta och åka ut till Granholmen nå i vinter och mysa framför brasan..



Jag och Alwin har busat på och lekt i hans rum tidigare ikväll och sen gick vi till våran säng där vi busade och sjöng och mitt i allt kommer pappa J hem och då var det en gosse som blev glad :)
Han kom hem lite tidigare än väntat så det var ju kul!!
Sen blev det sängen för lilleman och jag och Therese gick ut på promenad..
Det är så ruskigt skönt då man väl har tagit sig iväg!!
Dock går jag ju som att jag har ett spett i röven för fy tusan vilken träningsvärk jag har idag alltså!!
Undra hur det ska gå på pumpen imorron om jag har såhär ont, nåja det är bara härda ut ;)






Jag vet att det är trist och tråkigt här i bloggen nu när det aldrig kommer nå bilder men jag ska
försöka dra ut tummen och häva in bilder från Sthlm m.m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0