Valborg

Glömde visst publicera det här igår när jag skrivit det..

Idag är det valborg och vi hade inga som helst planer för dagen förrän för en timme sen typ..
Det blir att fara iväg till Jockes mormor och morfars stuga så blir jag där till imorron då jag tar bussen hem och jocke och gossen vet väl inte ännu hur länge dom stannar..
Hur ska jag klara mig utan min lilla bebis??
Nå jag ska ju jobba hela helgen så det är nog roligare för dom att vara där och vara ute och så..
Jag håller nu på att ladda min mp3 med både batterier och musik så jag har nå att lyssna på när jag ska åka buss, inte för att det tar nå länge att åka därifrån men är ju ändå roligare med musik :) Kameran ska självklart oxå få följa med :)
Nu ska jag packa så vi inte glömmer något :)

Ha en trevlig dag/kväll!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0