Sööndag




Då var det söndag och slut på helgen.. imorron blir det till att arbeta och jag känner mig väl inte sådär jätte peppad men nog vet jag det ska gå bra.. Tisdagen lär väl vara ännu mer motig då jag jobbar 8-21 så det blir många timmar från gossen och jag kanske inte ens hinner gosa nå med honom på kvällen :(



Hur som haver så har gossen fått smaka potatis och majs idag och han tyckte även det var jätte gott :)
Var på alla affärer igår och kollade efter laktosfri gröt men det fanns ingenstans, dock fanns det laktosfri från 6månader men det är han ju inte än så jag funderar på om man skulle höra på coop om dom inte kan ta hem från 4månader.. Det borde man väl ändå kunna göra??
Jag har kollat på sempers hemsida så jag vet då att det finns iaf..
Hade ju varit enkelt om man kunnat göra gröten själv men men..
Ska iaf göra lite potatis och majs puré nån dag och frysa ner o små portioner så det finns :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0