Söndag








Idag har jag tagit sovmorron och skönt var det!! Visserligen vaknade jag tidigt men somnade om så har sovit nästan till 10 :)
Igår kväll böt vi sida i sängen jag och Jocke för att det ska bli enklare när det är han som ska gå upp och ge gossen tutten om han gnäller samt mata då jag jobbar.. Trodde jag skulle ha jätte svårt att sova på andra sidan men det gick hur bra som helst, sovit som en stock har jag gjort :)

Idag jobbar jag 13.30-21 och det känns ju tråkigt att jobba 4kvällar i rad, hade inte ens tänkt på att jag gjorde det förrän Anki sa det igår.. Så på måndag ska jag gå till chefen och skriva nytt anställningsbevis och klaga på det dåliga schemat för inte ska man ju måsta jobba så.. Och på helgen ska man inte heller behöva jobba kväll varje dag.. Jag hinner ju inte vara med gossen nå innan han ska sova då jag slutar 21 varje kväll..

Nog för att det kanske bara handlar om den här månaden men ändå..




En glad Alwin på majbrasan :)




Kommentarer
Hanna

Förstår det :)

2009-05-03 @ 19:54:44
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0