Slut på det roliga








Alwin med moster Therese :)


Nu är helgen över och det är slut på ledigheten och som vanligt har det gått alldelens för fort..
Jag hade tänkt vara lika duktig som igår och fara ut på en promenad på morron men självklart så regnade det och då hade jag ingen lust att gå ut
Har ju en dress som är vind och vattentät men då blir jag ju ändå blöt om fötterna och det är inte mysigt, så har jag ingen lust att bli sjuk heller!
Så idag har vi varit och hälsat på Sara och Alexander som nu mer är sambos :)
Sen när vi kom hem så tände jocke på grillen och grillade kotletter :) Göttans!! Vi lär nog grilla en hel del nu!!
Efter vi ätit var jag så trött så jag la mig och vila i 2 timmar och gud så skönt det var!! Måste ju ladda upp inför morgondagens arbetspass..



Nu ikväll har jag varit och solat en sväng och sen har jag dammtorkat i sovrummet och bytt sängkläder i gossens säng..
Ska plocka undan mina kläder som jag har utspritt överallt och sen ska jag häva mig i duschen..





Såhär såg det ut på Jämtöfjärden förra lördagen när jag var påväg och jobba :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0