Så..





Nå då har man fått sova ett par timmar så nu ska jag väl förhoppningsvis orka med hela natten :)
Funderar lite på om man kanske skulle ta sig nå mat innan man ska iväg för annars svälter jag väl ihjäl..
Är ju som svårt när jag inte kan äta mackor för det hade ju varit enkelt att ta med..
Ska iaf fuska lite och ta med mig nå frukt, det är ju ändå inte sådär jätte dåligt..

Imorron då jag kommer hem vid 8tiden ska jag fara till mamma och sova någon timme så jag kan sova i lugn och ro för gossen har börjat skrika och härja så mkt och då kan det bli svårt att få sig nå sömn :)
Han tycker det är jätte kul att skrika och leva om, är väl kul höra sin egen röst :)
Så himla go och söt han är mitt lilla hjärta!





Kommentarer
IdaR

Ja det var det jag tänkte också, nåja vi får se. Jobba lugnt inatt. :) Kram

2009-05-13 @ 22:26:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0