Mer jobb




Förrreten så har jag ju glömt berätta att det inte blir någon ledighet för mig förrän den 12e för Jocke börjar inte jobba förrän då..
Lite less man blir när dom bara svammlar på det där stället alltså!!
Dom sa tidigare när han pratade med dom att han skulle börja 1a juni men igår när han var och hämtade schemat så blev det inte förrän 12e så då ringde jag min chef och sa att jag fortsätter jobba tills dess.. Är ju onödigt att vi båda år hemma och släpar förtterna efter oss då är det ju bättre jag jobbar så vi får oss nå penki :)


Men sen ska jag njuta av att vara med min gosse :)


Kommentarer
Hanna

Tack! Jag har haft en toppen dag :) Kram

2009-05-30 @ 10:01:44
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0