Jobb jobb jobb





Efter att inte ha träffat gossen sen måndag vid 13tiden så har jag idag passat på och gosa och pussa en hel del :)
Anledningen till detta är för att jag jobbat.. Igår jobbade jag dessutom heeeela dagen lång.. Fy så trött och slut jag var när jag kom hem alltså, har sovit som en princessa hela natten lång och tog mig även en välbehövlig sovmorron till ca10.30 och då vaknade även mina killar som låg och mös :)
Ikväll kl 22 bär det va igen för att jobba ett nattpass sen är jag ledig torsdag-fredag för att sen jobba natt fredag-måndag..


Hade tänkt fara på spinning senare men insåg att jag kanske behöver sova ist om jag ska orka hålla mig vaken hela natten så jag får nöja mig med BP imorron ist..
Ne om man skulle fixa nå middag innan det är dax för sängen en stund :)





Kommentarer
IdaR

Ja det är klart, men jag ska fasen jobba 8 till 8. :) Önskar att man var en nattmänniska ibland. :)Får man ha med och skriva på datorn? Man får tänka på att det blir en bra lön sen. :)

2009-05-13 @ 19:06:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0