ingen rast och ingen ro




Dagen har varit fullspäckad sen vi steg upp i morse och jag har inte hunnit sitta ner och ta det lugnt förrän nu typ..
Skyndade mig i duschen då vi vaknat på morron och sen åt vi frulle innan vi for förbi mamma för att lämna lite saker och sedan till min chef innan vi åkte iväg mot Luleå..
Vi gick på stan en stund och då fick gossen sig lite kläder och även jag :)
Sen for vi till Barnens hus och köpte en bilstol åt gossen för snart är det ju dax med en större :) Det börjar vara gode tungt och bära honom i den vi har men än är han för liten för den nya så vi väntar ett tag med att testa den..
Vi köpte även solskydd med Bamse på till bilen och ett skydd till sätet som även gör att stolen hålls bättre på plats så blev det oxå en tandborste som han inte kan sätta i halsen..
Sen vart det Ica maxi och där var vi väl i ca 1timme och 40 minuter för Alwin skulle äta och ha ren blöja :)
Alltid när man far iväg till Luleå lr Haparanda så bajsar han flera ggr så man får gå och byta blöja stup i kvarten :)
Men det gör mig ingenting vi brukar ju inte ha bråttom så och det hör ju liksom till :)

När vi kom hem gjorde jag middag och sen for vi iväg till församlingsgården för att duka till imorron och när vi kom hem fick gossen mat och sen hoppa i säng och efter det har jag diskat och vi har gjort tårtor sen har jag klippt Jocke och nu sitter jag här..
Känns som att det fortfarande är massor kvar att göra men jag tror nog det hinns imorron..


Ska fixa nå bilder oxå på Alwins nya saker så ni får se men det blir inte idag :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0