Grillning :)





Nu har vi äntligen varit och köpt oss en grill så snart ska vi grilla oss nå fläskfilé :)
Självklart köpte vi oss en klotgrill det blir ju godast att grilla i såna tycker då jag iaf..
Många tycker gasol är bra men jäklar man ska grilla med kol så blir det helt annan och mycket godare smak!! :)

Söta Ida ringde då Jocke höll på att bygga ihop grillen och skulle fråga om vi ville komma över och grilla med dom för att jag pratat om att jag vill grilla osv men vi inte haft någon och dom visste ju inte att vi köpt en idag :)
Men dom tänkte inte grilla förrän vid fem sex tiden och vi är både super hungriga nu så vi kan inte vänta :)
Så har vi även hyrt Twilight som vi ska se sen :)
Men tack för inbjudan, vi får ta det en annan dag ist :)






Kommentarer
Josse

Vi blev rätt blöta men det torkade snabbt upp när solen kom tillbaka :) Gott med grillat, vi ska också äta det men här hos mamma och pappa! Blir premiär för iår, mums! Säg sedan om twilight var bra för den skulle jag vilja se :)

2009-05-23 @ 15:46:58
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Bella

Ja det är väl bara att ta det som det kommer och hoppas att det går rätt så smärtfritt :) Så ni ska kolla på Twilight, jag har inte hunnit se den/läst böckerna. Jag har bara hört bra om dem! Du får skriva om den var sevärd :)

2009-05-23 @ 16:22:24
URL: http://bellisblogg.se
Bella

Jag har nästan all tid i världen (känns det som just nu i alla fall) men jag tror bestämt att jag är för lat för att läsa! :)

2009-05-23 @ 18:08:29
URL: http://bellisblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0