Fullspäckat





Shit alltså det känns som att jag har hur mkt som helst att göra men vet inte när jag ska ha ork och tid med allt..
Har iaf hunnit vara till dietisten idag bara på återbesök för att se om jag kommit någon vart sen jag var där sist och hon tyckte jag skulle vara stolt över mig själv :) Men än är det en bra bit kvar..
Sen har vi promenerat till församlingsgården och fått nyckeln och även varit förbi på jobbet och hämtat en tårtkupa..
Sen hem och slänga i sig liten mat för att orka träna bp en timme och efter det for jag med mamma och handlade inför dopet så nu hoppas jag att jag inte har glömt någonting vilket jag är expert på.. Nå det lär ju märkas om inte annat :)
På ca40min är det middag hos mammi och sen får vi se om jag hinner och sola en sväng innan Jocke ska på träning och jag ska mysa massor med min gosse :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0