Dålig mamma??





Jag känner mig som en dålig mamma när jag jobbar som jag gör..
Jag hinner knappt vara nå med gossen hur jag än gör..
Nu har jag ju valt att jobba natt för att hinna vara med honom litegrand iaf dom timmarna jag är hemma och vaken men på morron har dom farit till Nyborg för att jag skulle få sova i fred och har inte kommit hem ännu..
Det är ju verkligen jätte gulligt och uppskattat att dom far iväg så det är lugnt och tyst här men sen får dom gärna häva sig hem direkt jag vaknat!!
Det är ju inte heller det enklaste att bara fara hit och dit om gossen sover så jag får snällt vänta på att han ska ha vaknat och fått sig mat i magen innan dom är hemma igen..
Nåja nog överlever jag säkert men trist är det!!
Tur det bara är den här månaden jag jobbar så jag kan vara massor med gossen sen!!




Mitt älskade lilla hjärta!!


Kommentarer
Ida

Du är ingen dålig mamma. I slutändan så är det ju bra att du jobbar, så ni inte står där helt panka och så där. Tycker du sköter dig bra och du vill ju som sagt jobba natt så du ska hinna träffa honom något på dagen!



Han uppskattar dig minst lika mycket som du älskar honom. Det vet jag :)



Puss!

2009-05-16 @ 19:14:27
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0