Då var de kvällen




Så var det kväll och gossen är ännu vaken.. Han har varit hur pigg som helst och legat och lekt med sina fötter men nu börjar han vara trötter och har precis fått lite mat i magen så han orkar sova hela natten..

Som vanligt har det inte blivit gjort ett skit idag heller så vi får helt enkelt bo i detta bombnedslag nån dag till ser det ut som för jag har då ingen tid till att fixa det dom närmaste dagarna och jag är ganska säker på att ingen annan lär gör det heller..




Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva så vi säger nog gonatt..



Kommentarer
terror

vad gör du imorgon? :) jag vill komma och umgås med er :)

2009-05-10 @ 23:37:07
URL: http://thereseomnell.blogg.se/
sandra

Jooo... de vart ju ett X antal timmar för oss i helgen... men man vart som inkörd i de så de gick bra... bara jobigt stiga upp på mornarna... Hoppas nätterna går bra för dej!!

2009-05-13 @ 15:01:33
URL: http://sanbjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0