Våfflor






Nu ikväll har kag varit hos Vickan och käkat våfflor med henne Stefan Ida och Henrik dagen till ära :)
Vi tjuvåt ju våfflor förra veckan men det var ändå lika gott idag :) Det är ju inte så nyttigt men man äter det ju inte så ofta så det får gå..



Jag funderar på att göra ett storkok nån dag typ grönsakssoppa lr något sånt som jag kan frysa ner i små burkar och bara ta fram och värma till lunch och så, så att det inte bara blir mackor lr något annat onyttigt.. Det ä ju så enkelt hänt att man bara tar någon macka eller liknande för att det inte finns någor att värma..  Men då har vi två problem, vi har typ inga små burkar så jag måste nog ta en Ikea sväng, någon som är sugen?? Så är det typ smock fullt i våran lilla frys, så nu är det bara äta upp lite så jag får plats med burkarna :)




Kommentarer
sanna

dom där burkarna är svinbra sen när man ska frysa in små barnportioner också :)

2009-03-25 @ 22:13:39
URL: http://sannabertils.blogg.se/
Ida

JAg är sugen, frågan är om jag har råd :P

2009-03-25 @ 23:02:35
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0