Vad hade dom gjort utan mig ;)







Dagen har spenderats hos mamma med syster och Nova :) Vi har varit och promenerat ner på stan en sväng och varit hemma hos mamma..
Jocke kom dit när han slutade så åt vi middag med dom..
När vi kom hem så kom vi på att alla parkeringar skulle vara tomma för att dom skulle skotta här så vi for en sväng på stan och körde och sen tillbaka för att se om det inte fanns någon annan stans att stå och då såg vi en parkering efter vägen men Jocke tyckte den såg för tight ut och här i kalix får man ju inte lära sig att fickparkera så jag fick parkera bilen duktig som jag är :) Så skulle Therese komma hit nu innan vi ska och träna så hon hade tur att bilen framför våran for just efter jag hade parkerat men tror ni hon dög till att fickparkera då?? Ne, jag fick fixa det åt henne oxå :) Jaa det är tur man kan allt ;) Haha!! Vad hade dom gjort utan mig ;) Hihi





Kommentarer
Cecilia A

Nå har jag lärt mi fickparkera i Kalix :) Måste vara nå nymodigheter att inte lära ut det då :)

2009-03-16 @ 19:18:29
URL: http://karelare.blogg.se/
IdaR

Ja det är ingen panik gör det när du hinner :)

2009-03-16 @ 19:57:58
URL: http://idarydberg.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0