Tjocksmock!






Alltså det här med att jag börjat komma igång med träningen känns ju verkligen jätte bra men något som inte känns fullt lika bra är att mina underbara träningskläder är alldelens för små.. Så idag när vi var på stan så har jag lagt undan 3par träningsbyxor till på fredag så då hinner jag fundera på vilka utav dom jag vill ha för ett par måste jag iaf ha nu nu nu.. Så måste jag köpa mig nå nytt träningslinne oxå men har inte hittat något som jag gilla.. Har ingen lust att köpa massa dyra kläder för jag har ju som mål att bli betydligt mindre och då blir ju kläderna alldelens för små :) Så nu är det bara ligga i Emma!! För det är verkligen inte kul när man knappt kan ha nå av sina kläder för att man är för FET!!
Jag ska ju iofs inte klaga för jag har ju fått ut något helt underbart av det hela och så lyxig graviditet som jag hade så ska jag bara vara glad, och det är jag men vissa dagar känns allting bara helt hopplöst som att jag aldrig kommer bli av med alla extra kilon men jag ska klara det!! JAG SKA!!




Kommentarer
Hanna

Joo gör det :)

2009-03-25 @ 17:14:20
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0