Snart käk





Nu sitter jag och inväntar maten som killarna håller på med inne i köket :)
Makaroner och köttbullar blir det idag :)

Mamma pratade igår om att hon är sugen att fara till Smedsbyn imorron och hälsa på så vi får se om det blir av..
Hon var även sugen på att fara till Luleå en sväng oxå och det passar mig perfa för jag behöver få mig nå brottarlinnen som är längre.. Mina som jag har är det ju xs på och jag kan lova att jag inte är en xs nå mer så nu är dom som vanliga linnen bara och jag vill gärna ha dom längre så då måste det blir lite större storlek.. Men nog ska jag bli en xs igen ska ni se :)

Nu ska jag gå och få mig mat i magen :)



Kommentarer
Josse

Ja det är så olika, jag har väl typ 4 om dagen kanske :P Men de gör ju inte ont så det stör mig inte, känns rätt kul att ligga och känna på :)



I vårat kök så var det redan förberett för diskmaskin, det var bra. Synd att det inte går in i erat. En man har på bänken rymmer så ju lite, det är synd.



Ett tips på längre linnen med brottarygg ifall du menar träningslinne så har nike jättesköna och fina ribbade linnen. Jag har ett svart och ett vitt. Billiga är de också, under 200 kr styck.

2009-03-11 @ 19:10:19
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0