Slutkörd







Fredag kväll och jag är toltalt slutkörd känns det som.. Det känns verkligen att man rört på sig mkt mer i veckan än vad man annars brukar göra vilket är ett stort plus!! Nu börjar det ju vara så pass skönt ute så man bara inte kan sitta inne..
På morron vaknade vi halv 9 så kl10 gick vi ut på en promenad med Ida och lill Ida, det blev att gå en sväng på isen men vi vände efter halva vägen för att det började blåsa ännu mer än vad det gjorde från början men då fick vi världens jävla motvind så jag trodde aldrig vi skulle komma i land igen.. Men efter en stund var vi iaf i land och skönt var det för satan så det stormade alltså!!
Det blev en timme ute iaf så det var ju ändå inte så illa..
När vi sen kom hem så for jag och gossen till Töre och hälsa på pappa och sen har vi varit hos mamma och ätit middag..

Nu ikväll har jag plockat ihop lite i gossens rum och så har jag rensat ur alla kläder som han vuxit ur så jag kan ge det åt Therese annars har ju inte deras bebis nå att ha på sig då den kommer.. Gossen har somnat i pappas famn och jag tror vi skulle se nån film om nu mina blåa vill hållas uppe..
Imorron blir det iaf att åka mot Luleå för att handla lite kläder åt gossen och så ska vi på tatto och percing mässan och man blir ju en del sugen på att göra någonting där men vi får ju se hur det blir :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0