Robinson






Nu har vi sett robinson fast vi följde väl inte riktigt med hela tiden men det jag såg var väl helt ok, lite annorlunda mot för tidigare säsonger,  jag kommer säkert se det igen.. Tråkigt för deltagarna bara att dom får bo i nå träsk och inte på en strand som tidigare men det kan nog bli spännande ändå..
Nog om det...

Gossen har haft lite magknip ikväll stackarn men nu sussar han gott i sin vagga, han somnade till slut i Idas famn när hon hade fått vyssja honom en stund för det var som att han somnade men sen knep det i magen så han fick vara ledsen, lillhjärtat..
Jag ska oxå gå och lägga mig för jag är helt slut som vanligt :)
Återstår ju att se hur det går att sova, brukar ha så himla svårt att sova då inte Jocke är hemma..

Är väl bara ta och tvätta bort spacklet och rengöra piercingen och borsta tänderna för att sen häva sig i säng..

Godnatt!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0